Anna Dobosz

W 1992 roku ukończyła Studium Nauczycielskie, w 1997 uzyskała dyplom magistra pedagogiki na Uniwersytecie Warszawskim,                                                                  w 1998 roku  kursy logopedii szkolnej /IBE/ i […]



czytaj więcej



Katarzyna Kajkowska

Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi      z zespołem Aspergera, autyzmem, zespołem Downa, upośledzeniem umysłowym i niepełnosprawnościami sprzężonymi. W swojej pracy stosuje i łączy wiele metod terapeutycznych, wyznaje zasadę dopasowania terapii do dziecka oraz terapii poprzez zabawę. Wykorzystuje swoje doświadczenie i wiedzę tak, aby w jak najlepszy i efektywny sposób wspomagać swoich małych pacjentów. Ukończyła […]



czytaj więcej



Agnieszka Kapica

Psycholog, certyfikowany psychoterapeuta, trener i socjoterapeuta Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz edukator MEN. Od 1995 roku zajmuje się dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami neurorozwojowymi. Prowadzi konsultacje, obserwacje, diagnozę i terapię w zakresie problemów rozwojowych ( całościowe zaburzenia rozwoju- autyzm, Zespół Aspergera, ADHD, FASD, RAD i inne), wychowawczych oraz  emocjonalnych. Prowadzi szkolenia z zakresu umiejętności interpersonalnych, komunikacji, […]



czytaj więcej



Gabriela Momotiuk

Magister filologii polskiej Uniwersytetu Rzeszowskiego, absolwentka studiów podyplomowych z zakresu terapii pedagogicznej prowadzonych przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Łodzi. Od kilku lat pracuje jako nauczyciel języka polskiego, wychowawca młodzieży gimnazjalnej. Będąc egzaminatorem OKE pomaga uczniom w kształceniu umiejętności potrzebnych na poszczególnych etapach edukacyjnych (sprawdzian po klasie szóstej, egzamin gimnazjalny z zakresu przedmiotów humanistycznych, matura na […]



czytaj więcej



Marcin Oleszek

Praktykujący terapeuta  z zakresu terapii ortopedycznej i neurologicznej z kilkuletnim doświadczeniem w diagnostyce chorób cywilizacyjnych związanych z układem ruchu. Zajmuje się szeroko rozumianą rehabilitacją ortopedyczną i sportową, a jego głównym zainteresowaniem zawodowym jest profilaktyka i leczenie kontuzji.   Nabyte kwalifikacje: Certyfikowany terapeuta manualny OMT Kaltenborn-Evjenth Concept Ackermann College of Chiropractic Funkcjonalna Osteopatia i Integracja (FOI) […]



czytaj więcej



Magdalena Sałah – Zapaśnik

Od wielu lat pracuje z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz niepełnosprawnymi. Swoje dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobyła pracując na stanowisku neurologopedy w Przedszkolu z Oddziałami Integracyjnymi nr 127 w Warszawie, Integracyjno-Rehabilitacyjnym Przedszkolu    Niepublicznym„Panda” w Piasecznie oraz Terapeutycznym Punkcie Przedszkolnym „Małe Kajtki” dla dzieci ze spektrum autyzmu. Interesuje się nowoczesnymi technikami wspomagania rozwoju mowy i komunikacji […]



czytaj więcej



Małgorzata Stawska

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim (specjalność psychologia zdrowia i rodziny), gdzie pracowała przez kilka lat jako asystent. W 2011 r. uzyskała stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Od 2012 r. pracuje jako adiunkt w Zakładzie Psychologii Osobowości Instytutu Psychologii Stosowanej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Od początku pracy zawodowej […]



czytaj więcej



Malwina Szymańska Gryckiewicz 

Psycholog praktyk, na co dzień pracujący z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowych. Specjalizuje się w poradnictwie psychologicznym oraz psychoedukacji. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, warsztaty kompetencji wychowawczych dla rodziców oraz  szkolenia dla pracowników oświatowych. Zajmuje się przede wszystkim pracą indywidualną z dzieckiem oraz rodzicami w zakresie zaburzeń emocjonalnych, zespołu Aspergera, całościowych zaburzeń […]



czytaj więcej



mgr Lidia Piotrowska

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: Stosowana Psychologia Kliniczna Dziecka, Dyplomowany specjalista I stopnia w zakresie psychologii klinicznej (tytuł psychologa klinicznego), Specjalista I stopnia w zakresie kinezjologii edukacyjnej (koncepcja P. Dennisona), metody wspierającej terapię fragmentarycznych deficytów rozwojowych, warunkujących problemy o charakterze dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Terapii Pedagogicznej Uczniów z Dysleksją, […]



czytaj więcej



Karolina Mieczkowska

Jest psychologiem, psychoterapeutą w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego, przygotowującego do certyfikatu Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz trenerem umiejętności społecznych. Autorka cyklu wykładów i warsztatów psychologicznych na kursie Montessori oraz na podyplomowych studiach pedagogicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Trenerka i współtwórczyni programu szkolenia dla liderów projektów wolontariackich Fundacji ING Dzieciom. Prowadzi terapię indywidualną osób dorosłych, dzieci i młodzieży. Pracuje […]



czytaj więcej



Napisz do nas