Anna Dobosz

Nazywam się Anna Dobosz. Jestem właścicielką i założycielką Niepublicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej KAJA oraz Centrum Wspomagania Rozwoju MAJA w Warszawie. Kiedy byłam mała marzyłam, by wszystkie dzieci były szczęśliwe. Taki jest mój cel do dzisiaj. Praktykę terapii dziecięcej prowadzę od ponad 20 lat. Z wykształcenia jestem pedagogiem, logopedą i kinezyterapeutą. Ale przede wszystkim jestem mamą trójki, […]



czytaj więcej



Małgorzata Stawska

Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Łódzkim (specjalność psychologia zdrowia i rodziny), gdzie pracowała przez kilka lat jako asystent. W 2011 r. uzyskała stopień doktora nauk humanistycznych w zakresie psychologii na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Od 2012 r. pracuje jako adiunkt w Zakładzie Psychologii Osobowości Instytutu Psychologii Stosowanej na Akademii Pedagogiki Specjalnej. Od początku pracy zawodowej […]



czytaj więcej



Malwina Szymańska Gryckiewicz 

Psycholog praktyk, na co dzień pracujący z dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowych. Specjalizuje się w poradnictwie psychologicznym oraz psychoedukacji. Prowadzi warsztaty psychoedukacyjne dla dzieci i młodzieży, warsztaty kompetencji wychowawczych dla rodziców oraz  szkolenia dla pracowników oświatowych. Zajmuje się przede wszystkim pracą indywidualną z dzieckiem oraz rodzicami w zakresie zaburzeń emocjonalnych, zespołu Aspergera, całościowych zaburzeń […]



czytaj więcej



Magdalena Pyra

Ukończyła logopedię (specjalność na kierunku pedagogika specjalna) oraz psychologię (specjalność kliniczna) na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. W poradni ,,Maja” zatrudniona jest na stanowisku logopedy. Swoje kompetencje poszerza nieustannie o różnego rodzaju szkolenia, między innymi: Praktyczny kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania (AAC), Terapia ręki, Podstawy Diagnozy i Terapii Autyzmu, Trening Umiejętności […]



czytaj więcej



mgr Lidia Piotrowska

Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: Stosowana Psychologia Kliniczna Dziecka, Dyplomowany specjalista I stopnia w zakresie psychologii klinicznej (tytuł psychologa klinicznego), Specjalista I stopnia w zakresie kinezjologii edukacyjnej (koncepcja P. Dennisona), metody wspierającej terapię fragmentarycznych deficytów rozwojowych, warunkujących problemy o charakterze dysleksji, dysgrafii, dysortografii, dyskalkulii, Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu Terapii Pedagogicznej Uczniów z Dysleksją, […]



czytaj więcej



Karolina Mieczkowska

Jest psychologiem, psychoterapeutą w trakcie całościowego szkolenia psychoterapeutycznego, przygotowującego do certyfikatu Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz trenerem umiejętności społecznych. Autorka cyklu wykładów i warsztatów psychologicznych na kursie Montessori oraz na podyplomowych studiach pedagogicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Trenerka i współtwórczyni programu szkolenia dla liderów projektów wolontariackich Fundacji ING Dzieciom. Prowadzi terapię indywidualną osób dorosłych, dzieci i młodzieży. Pracuje […]



czytaj więcej



Daria Tarka

Ukończyła Wydział Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Specjalizacja Terapia rodzin i małżeństw w 2006r. Zajmuje się psychoterapią małych dzieci, wsparciem i psychoedukacją rodziców, tworzy i prowadzi warsztaty umiejętności społecznych dla dzieci, doradza wychowawcom przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W poradni zajmuje się: konsultacjami psychologiczne, opinie do żłobków i przedszkoli psychoterapią: dziećmi z problemami emocjonalnymi, chorobami psychosomatycznymi dziećmi z zaburzeniami […]



czytaj więcej



Aleksandra Wrońska

Ukończyła Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Wydział Nauk o Zdrowiu, podczas których prowadziła badania naukowe dotyczące rozwoju psychoruchowego dziecka. Od kilku lat zajmuje się rozwojem oraz rehabilitacją noworodków, niemowląt i dzieci. Diagnozuje oraz prowadzi terapię wad postawy wykorzystując aplikacje kinesiology tapingu. Swoją pasję związaną z rehabilitacją dziecięcą rozwija uczestnicząc w licznych kursach, warsztatach i konferencjach. […]



czytaj więcej



Agnieszka Podobas

Ukończyła psychologię w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej, oraz studia podyplomowe z zakresu terapii pedagogicznej uczniów z dysleksją, ADHD i zaburzeniami zachowania, uzyskując certyfikat terapeuty. Ukończyła kurs doskonalący „Metody pracy z uczniem z autyzmem” organizowany przez Akademię Pedagogiki Specjalnej, kurs „Terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży” w CBT. Odbyła szkolenia: „SLI – specyficzne zaburzenia językowe-diagnoza, terapia edukacja, […]



czytaj więcej



skontaktuj się z nami

skorzystaj z formularza kontaktowego